Onze werkwijze

Savepartner signaleert besparingskansen en zorgt ervoor dat deze kansen optimaal worden benut – dit alles onder de regie van de opdrachtgevende organisatie. Op basis van een inventariserend gesprek wijst Savepartner kostenposten aan waarop aanzienlijk kan worden bespaard. Met goedkeuring van de opdrachtgever neemt Savepartner vervolgens alle nodige maatregelen om de besparingen te realiseren.

Het enige dat opdrachtgevers dienen aan te leveren is een overzicht van de betreffende contracten, waarna Savepartner alle fasen van uw besparingstraject zal doorlopen.

In vijf fasen naar kostenbesparing

  1. Wij komen bij u langs voor een oriënterend gesprek
  2. U ontvangt een rapportage met gesignaleerde kansen.
  3. Samen bepalen welke besparingskansen voor u relevant zijn
  4. Wij zijn aan het werk voor uw voordeel.
  5. Uw kostenbesparing treedt in werking.

Tijd is geld

Wilt u net als deze referenties ook 15 tot 40% besparen op de indirecte kosten? Download dan hier onze brochure of neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak om de mogelijkheden voor uw bedrijf te verkennen: info@savepartner.nl